fENNA facturatie: het gratis account met de meeste functionaliteit.
Nu aanmelden: binnen 2 minuten ben je er klaar voor!
Je kunt eenvoudig beginnen door je facturen te maken, en op je gemak bekend raken met de uitgebreide functionaliteit van fENNA. Met onze korte, duidelijke filmpjes leer je snel je weg kennen.
Uitgebreide functionaliteit
- Onbeperkt facturen maken (niet 10 of 12 per jaar), met de relevante Btw-tarieven, naar Nederlandse en buitenlandse klanten. fENNA helpt je met de Btw-regels.
- De factuur opmaken in je eigen huisstijl.
- Producten beheren, inclusief prijs- en btw-tarief.
- Facturen maken in het Nederlands, Engels, Duits, Frans.
- Een factuur maken op basis van een sjabloon, door te slepen, of door het sjabloon uit het overzicht te kiezen.
- Bankafschriften inlezen, zodat fENNA kan zien of je facturen betaald zijn (of misschien gedeeltelijk).
- De Btw-bedragen overnemen uit het Btw-aangifte-formulier.
- Bijlagen opnemen bij de facturatie.
- Een email krijgen als de vervaldatum van een factuur is verstreken.
- Eenvoudig facturen annuleren (crediteren).
- Kortingen opnemen in de factuur.
- Facturen inplannen.
- Concept-facturen opslaan.
- Dashboard voor omzet en kasstroom (incl. vergelijking voorgaand jaar).
- Bijlagen toevoegen via upload, email of de fENNA-app
- En nog veel meer.
fENNA Facturatie: gratis blijft gratis
Voor niks gaat de zon op
We verdienen niet aan jou als afnemer van een gratis abonnement.
Andere aanbieders willen dat je na 10 facturen per jaar gaat betalen, om zo alsnog snel aan je te verdienen.
Dat je ineens moet gaan betalen voor hetzelfde. Dat doen wij niet.
Hoe kan dat dan?
We merken echter dat de meeste mensen met een gratis account op een gegeven moment overstappen op fENNA Compleet. Soms na 2 maanden, soms na 2 jaar. Dat maakt ons niet uit.
Het maakt ons ook niet uit als je besluit om dat niet te doen. Het gaat om het grote geheel.
De gebruikers van fENNA Compleet betalen dus ook voor jouw gratis account. Zoals ze zelf ooit ook van fENNA facturatie hebben geprofiteerd.
Waarom is fENNA dan zo goedkoop?
Omdat we goedkoop werken. Zonder kantoor, zonder lease-auto’s, CEO’s optie- of aandelen pakketten. We werken met de modernste hulpmiddelen, en zijn zo in staat om de kosten laag te houden.
Voor jou en voor ons. Dat is lekker.
Dat je niet opeens moet gaan betalen voor hetzelfde, dat vind ik gewoon eerlijk. — Natascha van de Velden, fENNA gebruiker
Geen chique kantoor, geen wagenpark, geen bonussen, geen aandelenpakketten of opties voor CEO’s. Gewoon kosten laag houden. Voor jou en voor ons. Dat is fENNA.
fENNA Facturatie: het gemak van professionele software.
Upload je logo, kies je stijl, klaar in een paar klikken!
Factureren in het Frans, Duits of Engels. Met automatisch de juiste Btw-bepaling en -indeling voor internationale facturen. In de layout van je keuze. Dat is professionele software.
Gemak dient de mens
We maken het je graag gemakkelijk bij fENNA.
- Je uploadt een logo, en kiest je eigen stijl voor je factuur in een paar klikken.
- We hebben, op basis van je KvK-gegevens, een producten-catalogus klaargezet (tenminste, als dat mogelijk is).
- fENNA onthoudt welke klant welke inleidende tekst krijgt in de factuur, wat de betaaltermijn voor die klant was.
- fENNA spreekt haar talen: je kunt de factuur maken in het Nederlands, Duits, Frans en Engels.
- fENNA houdt voor je bij wat de betaaldatum voor de factuur is, en stuurt je een email als die is overschreden.
- Als je naar het buitenland factureert, kiest fENNA het juiste Btw-tarief voor je, én houdt ze de boekhouding correct bij voor de Btw (intra communautaire prestaties en zo).
- Als je een bankafschrift inleest “matcht” fENNA de betalingen automatisch met openstaande facturen, en markeert ze die als (gedeeltelijk) betaald.
fENNA Facturatie: “drag-and-drop factureren”.
3 keer sneller
fENNA is gemaakt vóór en dóór ondernemers zoals jij.
We weten hoe het werkt. Bijvoorbeeld dat je regelmatig dezelfde klant een vergelijkbare factuur stuurt.
Met fENNA maak je een nieuwe factuur door een eerdere in het factuurscherm te slepen (drag-and-drop) en die als sjabloon te gebruiken.
Dit systeem passen we toe waar we maar kunnen, want onze gebruikers zijn er gek op! Met een gratis facturatie-account profiteer je er dus ook van.
Supersnel sjablonen gebruiken met drag-and-drop!
Gemiddeld wordt een klant 3,2 keer gefactureerd. Door “drag-and-drop” te gebruiken werk je meer dan 3 keer sneller!